When Your Stomach Growls During a Test

  Көрүүлөр 1,023,813

HARDSTOP LUCAS

17 күн мурун

Thanks for watching!
Get your “I’m Not Playing These Games!!!” Merch on hardstoplucas.com
For business, email me: TLDfluent@gmail.com
Beat(s) used in video:
Dices - kgpost.info/will/video/l6qluXOHx6pret0
Dices - kgpost.info/will/video/12jM16Sku2Kmec0
Outro song: Hardstop Lucas - She Say (unreleased)
Intro created by Teaks: kgpost.info
Instagram: hardstop.lucas
Twitter: hardstoplucas
Facebook: hardstoplucas/
Tumblr: hardstoplucas1.tumblr.com/
TikTok: m.tiktok.com/h5/share/usr/64641059665756160.html

Жорумдар
JVex
JVex 6 мүнөт мурун
I hate when people say he playing all those roles its shadow clones
Michael Haynes
Michael Haynes 48 мүнөт мурун
3:11 HoLy CroOop
Woah Woah
Woah Woah Саат мурун
IM DOING BODY ROLLS STOPPP 💀💀💀💀💀
Libby :]
Libby :] Саат мурун
My stomach growls every single day in class..and it’s always quiet :’(
Smiley
Smiley Саат мурун
oh dear, im crying xD those "Oh shit" faces are the best!
SwagKage
SwagKage Саат мурун
3:08 im dead
BBY2GUNZZ_ JAYYY
BBY2GUNZZ_ JAYYY 2 саат мурун
Whoever disliked this video stay off Lucas videos because your not a true fan
Bryant White
Bryant White 2 саат мурун
Dude I love your videos keep up the great work man videos are so funny XD
FunWorld 756
FunWorld 756 4 саат мурун
You should partner with dez2fly and Nathan doan
Syed Tariq
Syed Tariq 5 саат мурун
Congrats on 2millon subs 🎉🎉😁😁
Justin Tanabe
Justin Tanabe 5 саат мурун
how come gina doesn't speak?
Joshua Major
Joshua Major 6 саат мурун
YIKES HE CALLED AN EMERGENCY MEETING
OD - 05AP 805405 Morton Way PS
OD - 05AP 805405 Morton Way PS 6 саат мурун
You want my snacks no thx also kevin:I need it I gave it to gina kevin: *dies*
Giada Stuckey
Giada Stuckey 7 саат мурун
You’d make a great teacher bro......
Diesel Jardine-Ramoutar
Diesel Jardine-Ramoutar 7 саат мурун
“Oh no” *BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP*
Kazuichi Souda
Kazuichi Souda 7 саат мурун
hello
Lani Broomfield
Lani Broomfield 7 саат мурун
Teacher:Alright my students today is your favorite time of the month, test month! Students: Excuse me? psycho
Mtrx
Mtrx 8 саат мурун
Lucas: I ain’t playing these games! 2:16 among us emergency meeting
christine carvajal
christine carvajal 9 саат мурун
i had to keep wtchin ur old ones till i fond ur acc lol
christine carvajal
christine carvajal 9 саат мурун
Bro do u know how much i miss ur vids
Namakau Mithi
Namakau Mithi 9 саат мурун
Damn this video got me watching it over and over.....when Ryan looks at kelvin with those eyes lmao i cant breathe
CollerSlicker789k
CollerSlicker789k 9 саат мурун
Among US References
Pacó González
Pacó González 10 саат мурун
Give my man some foods
Igone
Igone 10 саат мурун
This man legit threw himself out the door for a video
Minecraft Legend gaming YT
Minecraft Legend gaming YT 13 саат мурун
2:16 LOL. Among us but making noises is the imposter ahhahahahahah. Like if you guys agree
william britt
william britt 14 саат мурун
I would be embarrassed if this happened
DoggoMakes Art
DoggoMakes Art 14 саат мурун
“Emergency meeting” When I tell you I screamed- chile I screamed 💀
xx_kshyne _xx
xx_kshyne _xx 14 саат мурун
3:08
Melancholic Desiree
Melancholic Desiree 14 саат мурун
I dunno man the teacher is sus
IL Anime
IL Anime 15 саат мурун
PLEASE RELEASE UR OUTRO SONG I LOVE IT
Jarvis Faze
Jarvis Faze 15 саат мурун
When Gina has a Thanksgiving on her desk 😅😅
Jorben Noten
Jorben Noten 15 саат мурун
They ain't even wearing masks 🙄
xmegq
xmegq 8 саат мурун
Their the same ppl :/
Sarah Talia Kazim
Sarah Talia Kazim 16 саат мурун
Then who is playing these games!!!!! 😦😦😦😦😦😦😦
Allen Gutierrez
Allen Gutierrez 18 саат мурун
*WARNING* THIS IS GOOD NEWS the mask.
Umar Williams
Umar Williams 18 саат мурун
Ayo lucas u got all this money why dont you buy a new house?
ZeeBeeDoubleU
ZeeBeeDoubleU 18 саат мурун
Why cant gina talk?
gacha_skiiie lol
gacha_skiiie lol 18 саат мурун
"MY EYES." "JUST CLOSE THEM *DAMN* " 😂
4 Girls
4 Girls 19 саат мурун
Looking like how could you fit all the snacks in there
Israel Osayi-Osazuwa
Israel Osayi-Osazuwa 19 саат мурун
I can believe this guy plays as so many characters in this video even a female character 😳
Israel Osayi-Osazuwa
Israel Osayi-Osazuwa 19 саат мурун
The funny part was the way 🤣 the teacher picked up the student and threw him out of the classroom 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
markese Alleyne
markese Alleyne 22 саат мурун
I’m glad but will be even gladder if he posted back to back
Preston Myrtil
Preston Myrtil 23 саат мурун
I’m surprised he used the NLE choppa step song
That one guy
That one guy Күн мурун
Me 10 years from now: What has KGpost become? Next generation: How was it like back in your time? Me: Oh you have no idea *turn on Hardtop Lucas video*
I Do Crap
I Do Crap Күн мурун
Imagine If Caleb city, Hardstop Lucas, and howieazy colabed
JosukeDiamond ŁøbeStar
JosukeDiamond ŁøbeStar Күн мурун
Should have called it when your stomach decides to start a whale's mating call
Chase Robertson
Chase Robertson Күн мурун
im not playing these games
MouthMuffler
MouthMuffler Күн мурун
Back to the most relatable channel on yt
Jenniflower 65
Jenniflower 65 Күн мурун
I love the Among Us thing 🤣😂
Addey Makeup artist
Addey Makeup artist Күн мурун
2:11 in 2x i funny when he runs lol
Rosetta the Dream Catcher
Rosetta the Dream Catcher Күн мурун
I love Gina. *GinaIsOurMuteQueen*
Broke Gamer Kez
Broke Gamer Kez Күн мурун
I cannot say op laughing🤣🤣🤣😂😂😂
I'm a Capricorn
I'm a Capricorn Күн мурун
I hate this My jaws hurt dammit😂😂😂
NightVileGale
NightVileGale Күн мурун
"Now stay calm as I grab your legs!" -*The FBI would like to know your location*
Fox Girl16
Fox Girl16 Күн мурун
Bruh...” I laughed my head off when he threw him! And that face😂😂❤️I love it #hardstoplucas
Andrija Jovanovic
Andrija Jovanovic Күн мурун
Bro soo funy
iiDasherBlossomii
iiDasherBlossomii Күн мурун
My stomach growling......
Oreo The Wolf
Oreo The Wolf Күн мурун
This is probably one of the funniest stomach growling videos. I love this one has some comedy in it. Good job Hardstop Lucas.
Kai Kountz
Kai Kountz Күн мурун
JUST CLOSE THEM DAMN
Jocelyn Hayes
Jocelyn Hayes Күн мурун
congrats on 2Million subs :DDDD
Miles Walcott
Miles Walcott Күн мурун
The part where he call a meeting bruh😂😂😂😂😂😂😂
Itz_Unicorn Sky
Itz_Unicorn Sky Күн мурун
When he press the button like among us 😂😂
_iiamtayy_
_iiamtayy_ Күн мурун
🤣🤣🤣🤣
Young Blood
Young Blood Күн мурун
*I was always scared if my friend's hear that cause in the test class is silence and I was afraid if they might think that I'm farting*
Jared Bautista
Jared Bautista Күн мурун
HE JUST YEETS HIM I LAGUH SO HARD
Uncle Spider
Uncle Spider Күн мурун
Here before 1M views btw
Hi sonic
Hi sonic Күн мурун
This is my tenth time watching this
LazyBoy - Brawl Stars
LazyBoy - Brawl Stars Күн мурун
999k likes who else is here before 1mil views?
ShimmbrickX
ShimmbrickX Күн мурун
Happy 2M hardstop Lucas
Mixxxerly
Mixxxerly Күн мурун
I thought of something random so....... *JUST TURN AROUND!!!!!*
Parthiv Sankar MR
Parthiv Sankar MR Күн мурун
I'M not tryna be racist but all these people look the same
Marissa Cruz
Marissa Cruz Күн мурун
Don't mind me I'm just gonna eat while this poor child doesn't get fed!
Random User
Random User Күн мурун
2M subs!
Mixo Weddo
Mixo Weddo Күн мурун
Hi
•Fůntime Ėmily Røsey• :3
•Fůntime Ėmily Røsey• :3 Күн мурун
Title -when your stomach makes noise -me- that always me in test and quizzes just why tho xD
Isaac Nelsen
Isaac Nelsen Күн мурун
Bruh my man deadass held an entire emergency meeting by himself.
Israel Ibinayin
Israel Ibinayin Күн мурун
OMG, this happened during my SAT. So fucking embarassing.
Thandon Baker
Thandon Baker Күн мурун
I lost it at 0:32
MarkF.D.B. Anderson
MarkF.D.B. Anderson Күн мурун
HOW DID HE THROW HIMSELF! LOLOLOL😂
MarkF.D.B. Anderson
MarkF.D.B. Anderson Күн мурун
How did you get your dreads that long?
Jake Turton
Jake Turton Күн мурун
We will never forget the line "IM NOT PLAYIN THESE GAMES!"
cedric plays
cedric plays Күн мурун
Whats 6 x 3
Jordan Escobar
Jordan Escobar Күн мурун
the part when called the emergency meeting that was funny
Steven Valle
Steven Valle Күн мурун
3:08 IM NOT PLAYING THESE GAMES YEEEET
Castle crashers fan 7892 Scott
Castle crashers fan 7892 Scott Күн мурун
3:07
ryenn nutter
ryenn nutter Күн мурун
i died when he threw him
Michael Haynes
Michael Haynes 2 күн мурун
Mah virgin eyes
Myst1x Wiz
Myst1x Wiz 2 күн мурун
Imagine if Lucas posted weekly
Tremanye Rodney
Tremanye Rodney 2 күн мурун
I 'm not playing these games.
LaVoN
LaVoN 2 күн мурун
Hey make a new video on special 2M subscribe
Holy Despair
Holy Despair 2 күн мурун
Students: Blink eyes Mr Patrick: *Emergency meeting*
Ya Sus
Ya Sus 2 күн мурун
3:11 YEET
Aleah Nailon
Aleah Nailon 2 күн мурун
Lol, when you got threw out the window, I could barley breathe cause I was laughing so hard!!
Luna and Lydz
Luna and Lydz 2 күн мурун
If this ain’t the TRUTHH this happened to me YESTERDAY why is KGpost stalking MËE
Eve River
Eve River 2 күн мурун
Do you have people helping you do these or do you do it yourself
Monika Encheva
Monika Encheva 2 күн мурун
He back
ᄋᄋ
ᄋᄋ 2 күн мурун
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Nasir Davis
Nasir Davis 2 күн мурун
LMFAO I DIED WHEN HE ThREW HIM
Nasir Davis
Nasir Davis 2 күн мурун
LmFAO
Weeb Nation
Weeb Nation 2 күн мурун
Best 3 minutes and 58 seconds on KGpost 🤣🤣🤣
Jeremiah Solomon
Jeremiah Solomon 2 күн мурун
lucas; do we got that clear.
Cutie Cat
Cutie Cat 2 күн мурун
I don't wanna know why every video has Among us reference.
Ricardo Anthony
Ricardo Anthony 2 күн мурун
make an other video!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
The Wait in the Doctor’s Office
11:58
HARDSTOP LUCAS
Көрүүлөр 3,7 млн
SURPRISED WITH MY NEW CAR!!! | Louie's Life
11:55
Louie's Life
Көрүүлөр 272 миӊ.
Billie Eilish: Same Interview, The Fourth Year | Vanity Fair
27:02
10 Things Lil Durk Can't Live Without | GQ
6:26
GQ
Көрүүлөр 983 миӊ.
“If I Didn’t See You Then You Didn’t Do It”
03:24
HARDSTOP LUCAS
Көрүүлөр 5 млн
Bad Restaurant Service
10:04
HARDSTOP LUCAS
Көрүүлөр 9 млн
When you accidentally write songs that already exist
04:25
Daniel Thrasher
Көрүүлөр 11 млн
When The Bowl is Left Outside on Halloween
05:22
HARDSTOP LUCAS
Көрүүлөр 605 миӊ.
No Shoes in the House!
07:03
HARDSTOP LUCAS
Көрүүлөр 3 млн
When The Teacher Don’t Assign Seats
04:16
HARDSTOP LUCAS
Көрүүлөр 7 млн
Ranking Guys Based on Apperance
16:58
PewDiePie
Көрүүлөр 4,2 млн
SURPRISED WITH MY NEW CAR!!! | Louie's Life
11:55
Louie's Life
Көрүүлөр 272 миӊ.
Billie Eilish: Same Interview, The Fourth Year | Vanity Fair
27:02
10 Things Lil Durk Can't Live Without | GQ
6:26
GQ
Көрүүлөр 983 миӊ.
10 Wrestlers You Didn’t Know Made Cameos In Movies
10:27
WhatCulture Wrestling
Көрүүлөр 59 миӊ.
Small Fists | King and the Sting w/ Theo Von & Brendan Schaub #98
1:14:39
King and the Sting
Көрүүлөр 131 миӊ.
Surviving Christmas
1:30:41
YouTube Movies
Көрүүлөр