WEIRDEST BARBERSHOP IN THE WORLD - Brother Nature | Jeff’s Barbershop

  Көрүүлөр 1,279,200

Jeff Wittek

Жыл мурун

In this episode of Jeff's Barbershop we welcome Brother nature and test his special way of communicating with animals.

Check out kelps channel here kgpost.info
"My name jeff" merch is available now at 👇
www.fanjoy.co/jeff

Follow my Instagram
jeff
Twitter
jeffwittek
People in this vid:
Reggie:
ig- @geethasavage

camera man
Oscar
blackwashed

Жорумдар
Jeff Wittek
Jeff Wittek Жыл мурун
thanks for waching! comment who you guys want to see get a haircut next!
Henry Mellor
Henry Mellor 3 ай мурун
i can hear the sarcasm in this comment
Eliezer Solorio
Eliezer Solorio 3 ай мурун
Vinny
Punahele Valentine
Punahele Valentine 6 ай мурун
me
prxd jxsh
prxd jxsh 9 ай мурун
Omar Saleh it’s his thing
Jared Lombard
Jared Lombard 9 ай мурун
me
Bryan L Rodriguez
Bryan L Rodriguez Күн мурун
Breh, imagine threw the scorpions at brother natures face 😂
Isabella Fermanian
Isabella Fermanian Күн мурун
seashell sea hell
Zach Orvik
Zach Orvik 4 күн мурун
That island isn't gonna be lasting long
ToxxSick Lemons
ToxxSick Lemons 4 күн мурун
This was a cool video very chill not like the rest of his videos lmao but all his videos coool can’t complain
Hugo Villarreal
Hugo Villarreal 5 күн мурун
bruh i got hit in the head with a rock too and idk why we was throwin rocks either 😂
Darrian T
Darrian T 5 күн мурун
Sandwich shop
Eric Giles
Eric Giles 8 күн мурун
Great episode. Epic guest really genuine guy. I thought it was funny how Jeff was flowing well being inspirational talking about inspiration then he second guessed himself and said "Oh I dunno". You could he wasn't super comfortable being aspirational LoL. Wish we would see more of that!!! Can be funny and silly AF but still wear a positive/inspirational hat.
Danielle C
Danielle C 24 күн мурун
I’m obsessed with Jeff’s hat.!😂❤️
Caleb Blythe
Caleb Blythe Ай мурун
Straight off the rip he’s doin the awkward arms
David Ohayon
David Ohayon Ай мурун
Desperate to the 🦂
Johann
Johann Ай мурун
I hate when Latinos try to talk ghetto it sounds really dumb
Jonathan Jacobo
Jonathan Jacobo Ай мурун
Damn who cut his hair before? That shit didn’t even look blended when he came to get a cut. You can still see the guidelines. Good job Jeff on the fixing it!
Kouzina Sophia
Kouzina Sophia 2 ай мурун
Reggies reactions give me life 0:12 🤣
Sarah
Sarah 2 ай мурун
this episode feels like a for real interview and also tv show lol
LTS Nick - xbox
LTS Nick - xbox 2 ай мурун
Theres a deer out there with a chain
Jump on Turtles
Jump on Turtles 2 ай мурун
at the end when jeff was talking to bentley, other dudes looking around to see where bentley is lol
Ramz Channel
Ramz Channel 2 ай мурун
I knew there was something up with him when he didn’t deny the Steve Irwin comparison
Morony Barrera
Morony Barrera 2 ай мурун
I love that guy ngl
Daisy Duck
Daisy Duck 2 ай мурун
HE IS SO HOT
Kaavya Banerji
Kaavya Banerji 2 ай мурун
i miss this jeff
Samantha Godoy
Samantha Godoy 2 ай мурун
jeff feeling imitated by pretty boy brother nature haha real tense 😂
Stoned Cobain
Stoned Cobain 3 ай мурун
Anyone peep Jeff missed Kev’s handshake 😂 9:48
Tom
Tom 3 ай мурун
This was one of the best episodes tbf this guys sound
Jxnn
Jxnn 3 ай мурун
Jeff should i get a real job or keep being a bum ass nigga till i make on yt and buy myself a mansion next to faze rug
chris waller
chris waller 3 ай мурун
Haha you can see the scar on the back of his head from his rock fight.
Merks
Merks 3 ай мурун
"please talk to them" scared asf I cant
Sinue Jabbar
Sinue Jabbar 3 ай мурун
Bro fucked up the back of his head low key 😂
Arabic Harpoon
Arabic Harpoon 4 ай мурун
4 years ago td he met a camel and became famous.
Mauricio
Mauricio 4 ай мурун
It's official Jeff is such a naturally funny guy I wonder how he got his start
Bishop Keefe
Bishop Keefe 4 ай мурун
Me thinks those are emperor scorpions.
Declan Harding
Declan Harding 5 ай мурун
9:44 that hand wanted a shaking
Taylor Hogue
Taylor Hogue 5 ай мурун
This was a great ass hair cut and interview no cap 💯
Thick Boi Mike
Thick Boi Mike 5 ай мурун
Isn’t this guy on Danny Duncan’s channel ?
Ultra 0p
Ultra 0p 5 ай мурун
His mom is friends with my mom her name is alba
Ed Garcia
Ed Garcia 5 ай мурун
7:26 He’s on the verge to falling off lol. Compared to what he was like 1 1/2 year ago he’s not getting the same attention
ShamanMafia
ShamanMafia 5 ай мурун
bringing back the tall hats, top hats?
Evan Timson
Evan Timson 5 ай мурун
yo i love brother nature
GameAnt123
GameAnt123 6 ай мурун
Huh, didn't know Matt King lived in NYC
Ritt
Ritt 6 ай мурун
this ain't the first time jeff held scorpions.
brownchinkyeyes
brownchinkyeyes 6 ай мурун
I really need a hair cut foreal I need a nice ass taper
Austin Leonard
Austin Leonard 6 ай мурун
Why was this like the most wholesome episode Jeff has done
Real G
Real G 6 ай мурун
wow his worst fear became reality... i guess things really went full circle doe
The Onyx
The Onyx 6 ай мурун
No lie, I was just talkin to my girl about buying a Goat instead of a dog lmao
PerilGG
PerilGG 6 ай мурун
They call him the new crocodile dundee even tho all he's done is talk to some deer and made dumb vids with them
bonnieswrld
bonnieswrld 6 ай мурун
if brother nature dies that’s the end of me
Dangly Dangus
Dangly Dangus 6 ай мурун
I got some squirrel homies
kass h
kass h 6 ай мурун
Ellen could never
Loose Knaught
Loose Knaught 7 ай мурун
Only true warriors know about a rock war
Leo Perez
Leo Perez 7 ай мурун
This the only celebrity I seen so far that hes been the most real and sincere too! Didn't treat this one like an asshole 🤣
Here's Brayan
Here's Brayan 6 ай мурун
Nah he mad arrogant and not humble
Joey Chavez
Joey Chavez 7 ай мурун
We didn’t forget
Kristoph Roberts
Kristoph Roberts 7 ай мурун
How’d you get your start merch?
Imacow P
Imacow P 7 ай мурун
I get PTSD when Jeff says start
MartinS Quintana
MartinS Quintana 7 ай мурун
is no one going to mention about the shower skiing?¡ I mean damn that is a fine idea imma try it later hope dont die
brandon reyes
brandon reyes 7 ай мурун
That would have been a 25000$ chain that deer would have had to get shot lol ....if it was real. Nobody plays that cool after losing something worth more than a car.
leidy juliana
leidy juliana 7 ай мурун
no quema cuhhh
Robbie Zeller
Robbie Zeller 7 ай мурун
Boy from ESU fohhh I sold bro pookie
loaf lan
loaf lan 7 ай мурун
This was a great one. God bless
Nicole Osborne
Nicole Osborne 7 ай мурун
why is nobody talking about how jeff put fucking SCORPIONS ON HIS HANDS WHAT
Tiki Tiki
Tiki Tiki 7 ай мурун
I live in pa and saw a deer running a fing 4.2 through the neighborhood.
Arturo Pena
Arturo Pena 7 ай мурун
Bro wtf whyyy
ZebrazRus
ZebrazRus 7 ай мурун
brother nature so cute and preciousss 😩
Yeah ight Vlogs
Yeah ight Vlogs 7 ай мурун
funny how brother nature was scared of embarrassment and jeff brings up an example of getting into a bar fight and months later brother nature gets into that exactly
Reagan Berkenmeier
Reagan Berkenmeier 7 ай мурун
Dude got the Storm Blue Union 1’s!🔥
Dave Lewis
Dave Lewis 7 ай мурун
It’s all low key funny and cheesy. You should call it between 2 blades. Get it? You know like between to ferns 😂. If you use my name I get a free haircut!
Charles Brooksbank
Charles Brooksbank 8 ай мурун
"Don't bite Jeff'. Yeah, the modern day Steve Irwin. They don't even bite.
Jennifer
Jennifer 8 ай мурун
veneer bros (jk dkm)
216 ricky
216 ricky 8 ай мурун
Sad he got beat up
Leo Herrera
Leo Herrera 8 ай мурун
3:39 ...
Brian Kim
Brian Kim 8 ай мурун
He's always rocking the trucker hat. Love the fit. Anyone know where i can buy?
rizaVEVO
rizaVEVO 8 ай мурун
I feel like they had a great connection and they lowkey friends
liv machaqueiro
liv machaqueiro 8 ай мурун
my two favorite content creators fr
palace.
palace. 8 ай мурун
3:49
pjonston
pjonston 8 ай мурун
Mad respect to Jeff hoooly fuck I would never do that
Joseph Abrusci
Joseph Abrusci 8 ай мурун
Jeffs gassy ones
Taco Bell employee
Taco Bell employee 8 ай мурун
commenting this from my 3ds lol
Anthony
Anthony 8 ай мурун
Dead man dead man
Sad Gal
Sad Gal 8 ай мурун
I used to think Jeff was so hot I still do
Fabian Lopez
Fabian Lopez 9 ай мурун
That nigga got beat up
Ramz Channel
Ramz Channel 9 ай мурун
Knew this guy was a scumbag after how he responded at 0:59
samuel maher
samuel maher 9 ай мурун
He’s not a modern day Steve Irwin. Don’t insult the great man like that bruv
Andre Cousin
Andre Cousin 9 ай мурун
samuel maher 😐😑😐
Liza Pan
Liza Pan 9 ай мурун
Yo can tell Jeffrey wants to chilll wit Dr.Dolitte
Cody Carros
Cody Carros 9 ай мурун
1980
DigiLyfe Magazine
DigiLyfe Magazine 9 ай мурун
I'm not on acid, but I think I just saw a talking turtle. lol
FAH Q
FAH Q 9 ай мурун
I dig his humor, editing is choppy but thats what makes it great!...jeff has the best spin off channel of the vlog squad..Good job Jeff...keep doing you..the rest will fall into place
grunge is dead
grunge is dead 9 ай мурун
brother nature fine as fuck oh my gawd shit
Sophie
Sophie 9 ай мурун
I love a man who can call Ellen out on her boring ass show
Stephanie Paul
Stephanie Paul 9 ай мурун
“WHERE’D YOU GET YA STAr” 😍😁🥰
Snowavy
Snowavy 10 ай мурун
The nicks on the back of his head 🤣🤣
Olivia Diehl
Olivia Diehl 10 ай мурун
What does this guy think he is, an Indian? What is he, a goddamn asshole? What the fuck is he doin’? Not ever No way Now he’s Johnny Hammersticks. Hammered away like he’s freakin’ Tommy Noble What the hell’s he doin’? Thinks he’s got it goin’ bossa nova … No way, no way… What is the ga’bage? (garbage) What is this? Oh I’m … king of the trees, I’m the tree-meister … I count on them
HSseason RC
HSseason RC 10 ай мурун
I cant believe I missed this episode can you bring him back!?
Burn Victim
Burn Victim 10 ай мурун
9:48 the handshake 😬
Stephanie Paul
Stephanie Paul 10 ай мурун
Brother Nature ICED OUT! 😍🥰💙
Security Guard
Security Guard 10 ай мурун
So there’s a deer out there chillin with a gold chain around his/her neck Probably gettin hella deer ass
Bolt Boy
Bolt Boy 10 ай мурун
Brother nature a real nigga
zoha
zoha 10 ай мурун
5:38
heavenlyscars Volleyball
heavenlyscars Volleyball 10 ай мурун
8:08 💀
miranda XD
miranda XD 10 ай мурун
damn canela why you gotta flex like that
master shifu
master shifu 10 ай мурун
Brother nature more like *DADDY NATURE*
Dimitris Karanikolidis
Dimitris Karanikolidis 10 ай мурун
He fucked up his hair
GIVING FRIEND THE WORST HAIRCUT EVER | Jeff's Barbershop
12:56
Jeff Wittek
Көрүүлөр 4,4 млн
Merkules on the Dr. Phil show.
5:00
Young Merkules
Көрүүлөр 135 миӊ.
The Dixie D'Amelio Show With Larray
9:09
Dixie D'Amelio
Көрүүлөр 3,1 млн
100,000 SUBSCRIBER SPECIAL!!?
09:13
Jeff Wittek
Көрүүлөр 1,6 млн
REACTING TO MY CRINGE 18 YEAR OLD SELF
10:02
Jeff Wittek
Көрүүлөр 2,2 млн
JOKER REVEALS FATMAN'S IDENTITY | Jeff's Barbershop
11:55
Jeff Wittek
Көрүүлөр 1,8 млн
GIVING DAVID DOBRIK A NEW HAIRCUT | Jeff’s Barbershop
13:01
Jeff Wittek
Көрүүлөр 11 млн
Hot Ones host Sean Evans replaces Jeff from Jeffs Barbershop
10:20
MEETING MY LOOK ALIKE | Jeff's Barbershop ft. Joe Santagato
10:01
JEFF IS OUR PERSONAL TRAINER FOR THE DAY!!
36:15
Carly and Erin
Көрүүлөр 3,9 млн
Merkules on the Dr. Phil show.
5:00
Young Merkules
Көрүүлөр 135 миӊ.
The Dixie D'Amelio Show With Larray
9:09
Dixie D'Amelio
Көрүүлөр 3,1 млн
The Evidence | Caretaker Series  - Mark Angel TV (Episode 24)
15:34
Mark Angel TV
Көрүүлөр 612 миӊ.
Everything Wrong With Over the Hedge In 16 Minutes Or Less
17:47
How to Make Freelancers Season 2
3:31
JK! Studios
Көрүүлөр 49 миӊ.
The Cast Of "Happiest Season" Plays Who's Who
4:18
BuzzFeed Celeb
Көрүүлөр 108 миӊ.
Ep. 57 | 2 Bears 1 Cave w/ Tom Segura & Bert Kreischer
1:29:31
YourMomsHousePodcast
Көрүүлөр 641 миӊ.