Fireworks are the New Drugs?

  Көрүүлөр 234,628

Jeff Wittek

2 жыл мурун

I guess we made a documentary about Fireworks. don't forget to leave a like. thanks for washing!
"My name jeff" merch is available now at 👇
www.fanjoy.co/jeff

Follow my Instagram
jeff
Twitter
jeffwittek
People in this vid:
@jojoe


camera man
Oscar
@blackwashed

Жорумдар
Jocelyn Camarillo
Jocelyn Camarillo 7 күн мурун
this is cool 😍
Muskan Singh
Muskan Singh 3 ай мурун
acting 100000%
TheTAD22
TheTAD22 3 ай мурун
Hahah
Jina
Jina 4 ай мурун
I love your ‘documentaries ’ way too much
Money Matters
Money Matters 4 ай мурун
Lmao (jojo) white niggas 😂😂😂😂
Jud Bicarbonate
Jud Bicarbonate 5 ай мурун
I fucking hate New York accents even tho I have one 😐
prth
prth 5 ай мурун
Me and the bois during Diwali 😂
777 777
777 777 6 ай мурун
i feel like jeff does this on his days off to get all his destructive tendencies out without becoming a criminal
Farrell Jones
Farrell Jones 6 ай мурун
Man your the best youtube no lie
BFlame
BFlame 6 ай мурун
Jeff binge.. Haven't been disappointed.
vtp
vtp 6 ай мурун
MOCKING THE SHIT OUT OF VICE
B.A.S Bad As Sugar
B.A.S Bad As Sugar 6 ай мурун
get a cobra 6 buddy
Dj Kid
Dj Kid 6 ай мурун
Hahaha good shit
Riya Varma
Riya Varma 7 ай мурун
Love ur content jeff.
tjorven stevens
tjorven stevens 7 ай мурун
these idiots really have this much firework inside their house?? insane
Don Soprano
Don Soprano 7 ай мурун
3:20 Jeff looks wrong in a car
Don Soprano
Don Soprano 7 ай мурун
Even with voice distortion it’s jeff
Jbndo
Jbndo 7 ай мурун
😭😭😭😭😭😭😭😭
Floris Polak
Floris Polak 7 ай мурун
do it again
Dave Lewis
Dave Lewis 7 ай мурун
Always remember safety second Instagram first 😂😂😂😂😂😂😂
loaf lan
loaf lan 7 ай мурун
Lmao the he serving life in jail 😂😂😂
SAD MEMES
SAD MEMES 7 ай мурун
I could tell it was Jeff bc this is his channel
Titus Schreiber
Titus Schreiber 8 ай мурун
Didn't know Jeff sold fireworks
ابو علي
ابو علي 8 ай мурун
You buy it at night and burn it during the day. Are you stupid?
mosh_panda gamer
mosh_panda gamer 9 ай мурун
jeff whe no dhat you are the dude hos talkig in the start
CM Beauty
CM Beauty 9 ай мурун
"We think it's too dangerous to do this in a dry place, affected by drought and stuff because of the fires" *goes to desert & starts fires*
Mufasa _
Mufasa _ 9 ай мурун
How does this video not have millions of views??? This is soooo good and f*ckin hilarious 😂
Moises Meza
Moises Meza 9 ай мурун
Honestly some of the best content I've seen to date.
Mama Bear
Mama Bear 10 ай мурун
Jeff please ask Daniel to help you get in touch with Kim! #Freehector
Armand
Armand 10 ай мурун
I can't tell if their just kidding or its serious 🤣🤣
Critz
Critz 10 ай мурун
omfg is this an luxury pranks parody
Spencer S
Spencer S 10 ай мурун
Ever since I drove by that abandoned water park last week I’ve seen it in so many videos
L Rodriguez
L Rodriguez 10 ай мурун
Gay
LucaYuri
LucaYuri 10 ай мурун
Who did get the joke??
Mariavv Makeup
Mariavv Makeup 10 ай мурун
Now i kinda wanna get some fireworks lmao
Brandon DeRue
Brandon DeRue 11 ай мурун
Its illegal to put fireworks on a drone. Like really illegal. Counts as putting a bomb on one. Huge fine and maybe prison time
Bilbo Trappins
Bilbo Trappins 11 ай мурун
😂😂😂😂
Michael Carson
Michael Carson 11 ай мурун
When jojo said “white niggas” I felt that
Cristhian Perez
Cristhian Perez 11 ай мурун
I want fireworks lol
Axel
Axel 11 ай мурун
I DON'T GIVE A FUCK WHAT IT TAKES - JEFF
TheDudeDarius
TheDudeDarius Жыл мурун
This guy is insane :''''''DDDDD much love from Germany Jeff (not to Nerf because he never talks)
Osman Lopez
Osman Lopez Жыл мурун
Yo im just watching this and im fucking dying much love jeff💯💯💯
Bryan Alexander
Bryan Alexander Жыл мурун
Till this day, his alarm is still beeping...
grxmey
grxmey Жыл мурун
You could get these fireworks literally anywhere around LA I love it. 😂
Andrea Reyes
Andrea Reyes Жыл мурун
This is amazing
Bradley Lowry
Bradley Lowry Жыл мурун
Jeff is my dude. I like his style.
Jhonny Cash
Jhonny Cash Жыл мурун
I was looking for this video lol cuz I sell them too
Beny
Beny Жыл мурун
how tf is it possible, that this only has 150k views? this is just pure genius
Luis
Luis Жыл мурун
AYYY LIL FLIP FLOP
Julian Alvarez
Julian Alvarez Жыл мурун
And that how you cuase the wild fire
Paul Taylor
Paul Taylor Жыл мурун
For a sec there I thought I was watching vice news
OVOLukie
OVOLukie Жыл мурун
4:28 you missed a spot bro
DZL dubbz
DZL dubbz Жыл мурун
How does Jeff bypass copywritten music holds
scoob
scoob Жыл мурун
lmfao jeff instructing the dude to say fkd up shit was funny as hell
Tony a
Tony a Жыл мурун
Haha.. wtf....
sonila p
sonila p Жыл мурун
I wanna shoot fireworks at my friends also
Polarized
Polarized Жыл мурун
I used to see Jeff on instagarmn in stupid skits sometimes and I never thought that he would become one of my favorite youtubers out there, like his content+humor are soooo underrated but it’s sooo original and funny compared to anyone else ont the VS
Gamze T
Gamze T Жыл мурун
Still thinking this video is the most fun to watch and cheering up. So underrated
Syd Vicious
Syd Vicious Жыл мурун
That accent gives yourself away Jeff. 😂
firenips
firenips Жыл мурун
This deserves way more likes then what it got
JAMES shrestha
JAMES shrestha Жыл мурун
" I'm a hero " - Jeff Yes you are ,Jeff Yes you are
DiegoGomora 1
DiegoGomora 1 Жыл мурун
was the part where he said hector is currently serving life in prison real
Finn Vis
Finn Vis Жыл мурун
why does this video only have 116K views
random black guy
random black guy Жыл мурун
Look at this psycho...just look at his face!!!
Tfue 2
Tfue 2 Жыл мурун
Jeff is losing his jaw line
RopeyDuckling
RopeyDuckling Жыл мурун
Im a cop
Ismael Mayito
Ismael Mayito Жыл мурун
White people dont know how to act smh
andrew kopsholap
andrew kopsholap Жыл мурун
lol
Maxwell Salas
Maxwell Salas Жыл мурун
Omg a big deal getting illegal fireworks !!😱
aringas marcinkevicius
aringas marcinkevicius Жыл мурун
Come to London when its Halloween. I will show you how fireworks work
Botchy Nebula378
Botchy Nebula378 Жыл мурун
I don’t think the voice disguise works that good
t59 royal
t59 royal Жыл мурун
Lol
Homicide
Homicide Жыл мурун
I love fireworks thxs for the vid
Jack Dixon
Jack Dixon Жыл мурун
i've done this shit before
aanggell 699
aanggell 699 Жыл мурун
This is the funniest vid so far 💯😂😂
Ricky Sanchez
Ricky Sanchez Жыл мурун
Y u snitch on him
devon comstock
devon comstock Жыл мурун
This should have millions of views
brandon serna
brandon serna Жыл мурун
Did you jus make someone confess to a child murder??😂😂😂🤣
Benjamin Casillas
Benjamin Casillas Жыл мурун
Damn thats the water park just outside of barstow california.
Sama M
Sama M Жыл мурун
2:17 Jeff confirmed as head writer for Riverdale
Adrian D
Adrian D Жыл мурун
Jefff a fckin bad influence 😂😂😂😂
pacypacman
pacypacman Жыл мурун
You should re-upload this the med was so fucking funny
MayThe4c3
MayThe4c3 Жыл мурун
1 year later 👍🏻
Ivy X
Ivy X Жыл мурун
LMAO OSCAR DOESNT GIVE A FUCK
blm
blm Жыл мурун
this shit funnny as hell
saggy
saggy Жыл мурун
Best vid on youtube nocap
iagree
iagree Жыл мурун
Do more like this, it was so funny. I love this shit.
Ayanna Dean
Ayanna Dean Жыл мурун
White niggas have great special effects 🤩😂
Perrin Dudeck
Perrin Dudeck Жыл мурун
Still only has 69K views I think we're safe Bois.
big mike
big mike Жыл мурун
Jeff you know they sell fireworks in Compton right
NyanHawk
NyanHawk Жыл мурун
*proceeds to snort gunpowder*
caitlin.g_420
caitlin.g_420 Жыл мурун
THAT LOOKS SICK AF 😎🤘 Next time u light fire works in the middle of nowhere, fu**in invite me man !!
Sincxrity
Sincxrity Жыл мурун
The ending credits got me 😂
The Cheeba Lounge
The Cheeba Lounge Жыл мурун
Hahahaha 😂😂
Carmen X
Carmen X Жыл мурун
05:28 that's killed me
Hunter Hoffman
Hunter Hoffman Жыл мурун
I love this shit
Kimberly Henriquez
Kimberly Henriquez Жыл мурун
😭😂😂 really good acting and special effects 😭😭😭 bye ASF this too funny
Kimberly Henriquez
Kimberly Henriquez Жыл мурун
The ending has me dead asf
OShaughnessy ROF
OShaughnessy ROF Жыл мурун
This is a fucking underrated video
OShaughnessy ROF
OShaughnessy ROF Жыл мурун
This is the type of content I wanna see
Jonathan Villamor
Jonathan Villamor Жыл мурун
Ayoooo Jeff! If you ever come back this way you should hit me up. I'll show you guys around my town👌🏼💯 that water park is literally 5 mins from me! We got more places y'all would wanna adventure/check out ahahaha hit me!
Making an instagram ad..
10:11
Jeff Wittek
Көрүүлөр 187 миӊ.
GIVING AWAY MY DOG ft. Cierra Ramirez & Rudy Mancuso
05:19
Jeff Wittek
Көрүүлөр 301 миӊ.
HIGHLIGHTS | SPURS 2-0 MAN CITY | Son and Lo Celso goals beat City!
2:06
Dorado - J Balvin x McDonald’s
1:01
J Balvin
Көрүүлөр 1,9 млн
Morgan Wallen - Still Goin Down (Audio)
3:07
Morgan Wallen
Көрүүлөр 483 миӊ.
Jeezy - Almighty Black Dollar ft. Rick Ross
2:52
JeezyVEVO
Көрүүлөр 746 миӊ.
oscar alva being cute (part 2)
04:34
doesn’t matter
Көрүүлөр 825
CREATING THE PERFECT COACHELLA DJ
10:17
Jeff Wittek
Көрүүлөр 2,3 млн
I FINALLY GET REVENGE ON DAVID DOBRIK
10:22
Jeff Wittek
Көрүүлөр 6 млн
JEFF WITTEK BEST MOMENTS [PART 1]
10:22
REWIND
Көрүүлөр 2,3 млн
JEFF IS OUR PERSONAL TRAINER FOR THE DAY!!
36:15
Carly and Erin
Көрүүлөр 3,9 млн
GIVING DAVID DOBRIK A NEW HAIRCUT | Jeff’s Barbershop
13:01
Jeff Wittek
Көрүүлөр 11 млн
a personal conversation with my new friend
18:31
toddy smith
Көрүүлөр 776 миӊ.
MY NEW JOB | hollywood tour guide
04:27
Jeff Wittek
Көрүүлөр 117 миӊ.
HIGHLIGHTS | SPURS 2-0 MAN CITY | Son and Lo Celso goals beat City!
2:06
Dorado - J Balvin x McDonald’s
1:01
J Balvin
Көрүүлөр 1,9 млн
Morgan Wallen - Still Goin Down (Audio)
3:07
Morgan Wallen
Көрүүлөр 483 миӊ.
Jeezy - Almighty Black Dollar ft. Rick Ross
2:52
JeezyVEVO
Көрүүлөр 746 миӊ.
MR. & MRS. SMITH Clip - "You are the Job" (2005)
5:07
JoBlo Movie Clips
Көрүүлөр 429 миӊ.
Captain Holt: Ultimate Dog Dad | Brooklyn Nine-Nine | Comedy Bites
10:53
Quick Vid: The SpongeBob Movie - Sponge on the Run (Review)
8:48
Los Amos del universo.- ¿Dónde estabas cuando...?
1:4:47
Franco Escamilla
Көрүүлөр 258 миӊ.