Adam Calhoun - "4 Wheel Low" (Official Music Video)

  Көрүүлөр 826,475

Adam Calhoun

Ай мурун

Жорумдар
John Grover
John Grover 3 саат мурун
Fire is fire! Sick tune! 🔥
Shawn Stone
Shawn Stone 5 саат мурун
Good job
Genetic Freak
Genetic Freak 5 саат мурун
Calhouns holding it down for regular everyday folks, living real life.. no Hollywood bs here.
WordToYourMother
WordToYourMother 7 саат мурун
Fire just subbed You G
___MY ZQUAD IZ GODZILLA’z ___
___MY ZQUAD IZ GODZILLA’z ___ 14 саат мурун
You use this beats and rap to do speeches But what you didn’t think about is us dissing you Yeah things gets fucked up when I fuck the regular scheduled programming Lmao 😂 that’s how you know they got aghenda They can’t respond cuz they too busy trying to do speeches They scared Tom McDonald to Adam Calhoun they all scared They rather go with the scheduled programming They don’t want no beef fr fr They scared fr fr
___MY ZQUAD IZ GODZILLA’z ___
___MY ZQUAD IZ GODZILLA’z ___ 14 саат мурун
ILL GET EMINEM IN ON THIS YOU BET YOU GET DONE WORST THEN MGK
___MY ZQUAD IZ GODZILLA’z ___
___MY ZQUAD IZ GODZILLA’z ___ 14 саат мурун
YOU LOOKING FOR A PROBLEM BUT YOU SOFTER THEN SADDAM HUSSEIN WHEN THEY FOUND HIM IN THAT HOLE
D Unknown
D Unknown 14 саат мурун
I seen this song on the ad...and wooooooooo 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 Defiently subscribed and listen more of your songs💯
Bowtie Fackrell
Bowtie Fackrell Күн мурун
Love everything about this!⚡⚡🤘
Sven McTavish
Sven McTavish 2 күн мурун
" I have a camo rapped cadi because, fuck you" one of my favorite all time quotes
Chuck Berger
Chuck Berger 2 күн мурун
Fuck em
Chuck Berger
Chuck Berger 2 күн мурун
Don't bite on yelatooth and casket hook. Wait on em. Fuckem
LittleBlue
LittleBlue 2 күн мурун
Best song ever
William Mccane
William Mccane 3 күн мурун
bump this everyday in the jeep up here in the Adirondacks
Zeke Schweitzer
Zeke Schweitzer 3 күн мурун
inbred hip hop 😂
Craig Cothern
Craig Cothern 3 күн мурун
Does anyone know where he got the bastard sweatshirt or American t-shirt that he wears in ‘hate ya self’?
Kaleeanah Dukes
Kaleeanah Dukes 5 күн мурун
Niw he's talking about quiting rap :(
Leah Marie
Leah Marie 5 күн мурун
Ok Adam u know we’re cool but both of those car truck don’t have 4 low in ur garage.. just saying might want to get ur 2500 ram in that or something
Bad Bunny Nutrients
Bad Bunny Nutrients 5 күн мурун
Straight killed it
Wayland Mills
Wayland Mills 6 күн мурун
mr calhoun i get it all. i did 3 years in texas state juvenile prison for gta and muggin mf in dallas southside oak cliff. but grew up in also small town shit. you give inspiration just lost my pops a few months back i thank you
Garret Stoll
Garret Stoll 6 күн мурун
not gonna lie. ive been a long time church fan, still am. got the RHEC tattoos but this shit is real country. look at the difference in the videos if you cant see it then you probably dont understand
Amir Tak
Amir Tak 6 күн мурун
This song made me an instant fan. I was vibing to this track. The chorus is 10/10
Herr St.
Herr St. 6 күн мурун
4 Wheel Low!...Taygrnhoun..Magin. Paylow..See Barkin [ 'bout whatev-Ex. "OPEN demvlopes."]...VPAcal Naw.Checkyaself. St.rules
b.cage
b.cage 6 күн мурун
Everything about this song hits 🔥🔥🔥
MsMusmul
MsMusmul 7 күн мурун
Finally true hip hop
Jon Simas
Jon Simas 7 күн мурун
Huge fan big dawg
The Blame Game
The Blame Game 8 күн мурун
🇺🇸
Wayland Mills
Wayland Mills 8 күн мурун
Banging this from Dallas texas all the way to oklahoma
Country boy 1997
Country boy 1997 8 күн мурун
bro good music man and MIKE HAS LEFT THE BUILDING 😂
Teresa Lynn
Teresa Lynn 9 күн мурун
💜
LAWRENCE henderson
LAWRENCE henderson 9 күн мурун
I have co-worker that blast that mumbling crap and I just turn on Adam turn up the volume with extra Bass
Chris Heller
Chris Heller 9 күн мурун
Hell I can at least like this song I don't listen to it like a hundred hundred fifty times in a row🤘R.H.E.C
Steven Hendrix
Steven Hendrix 9 күн мурун
Oh and let's not forget the homie brodnax cuz you know these two really have that southern hospitality they would stop and help you out the mud.true
Steven Hendrix
Steven Hendrix 9 күн мурун
Dope 😎
james wenger
james wenger 10 күн мурун
OMFG! 💪 I can't wait to hear the remixes and boosted version. Adam for president. Thanks brother!
Brent Kaster
Brent Kaster 10 күн мурун
So clean so fresh love the beat love the rhythm and the flow in this song so old school touch I love you man keep doing what you're doing
Steven Wiltse
Steven Wiltse 10 күн мурун
Adam how do i get this as a ringtone
Eric Johnson
Eric Johnson 10 күн мурун
Yo I love all the cars in this vid really brings it all together
ron holmes
ron holmes 12 күн мурун
Song slamming away in my avalanche. Keep up the good work
Josh Farnum
Josh Farnum 13 күн мурун
I feel like everything in the vid was in 4wd hi... not lo! Or RWD Cadillac, whatever.
Justin Vickers
Justin Vickers 13 күн мурун
Man this is fire 🔥 I’ve played this over and over in my truck just jamming keep that shit coming man
Edward Hobbs
Edward Hobbs 13 күн мурун
Ok Adam. This is nice. Raw no filter real shit. Thank you for pulling us out of the mumble rap crap era!!!!!
Clayton Fredritz
Clayton Fredritz 15 күн мурун
Love your new album sends a great message imagine when he becomes president he will be talking shit lol
Clayton Fredritz
Clayton Fredritz 14 күн мурун
Adam Calhoun is the person I can listen too all day he is the best and gives a great message
Bryndon Michener
Bryndon Michener 15 күн мурун
Just when you feel raps done for Adam an church come through with a bang r
Jessie adams
Jessie adams 15 күн мурун
Adams mind is so artistic . Love this whole album. My 6 year old loves you to adam
inches not feet
inches not feet 15 күн мурун
Is everybody going to ignore the guy that flipped? 😂😂😂
Kenneth Hayes
Kenneth Hayes 15 күн мурун
samurai suzuki has a new song jimny 4 wheel low
Lee Carter
Lee Carter 15 күн мурун
I keep coming back to this...bangin.
Isa Butler
Isa Butler 16 күн мурун
Love the General Lee 🥰
John Milk
John Milk 18 күн мурун
Lets go baby...god bless the U.S.A. and all the faithful who love and protect her!!
bridger powell
bridger powell 18 күн мурун
Oh yah
bridger powell
bridger powell 18 күн мурун
Who doesn't like your and upchurch's fuggin
Joshua McManigle
Joshua McManigle 18 күн мурун
Just wanna say this is the truth. Nuff said. Shout out perry county Pennsylvania. Love yall
Charles-Rubber Duck Matlock
Charles-Rubber Duck Matlock 18 күн мурун
Favorite song on the album💯
Charles-Rubber Duck Matlock
Charles-Rubber Duck Matlock 18 күн мурун
Well, one of them
The real truth
The real truth 18 күн мурун
Another banger. Blasting this everywhere
Thunder Con
Thunder Con 18 күн мурун
That mullet is legit ! 4wheel low out that bitch !
silly billy 96
silly billy 96 18 күн мурун
Jamming thousand cannon while drivin my pirate ship on assassins creed black flag
Jarrod P
Jarrod P 19 күн мурун
Love this song!
Dessi
Dessi 19 күн мурун
💯
Hilda Rocha
Hilda Rocha 20 күн мурун
W4
Sanityish
Sanityish 20 күн мурун
5:21 AM n I'm watching n listening!
Leon Jenney
Leon Jenney 21 күн мурун
6ix 9ine be hoping on the beard trend 😂
LeeThePatriot Wi78
LeeThePatriot Wi78 21 күн мурун
Always been along side ya Adam! Keep it goin Brother! This is gonna be the biggest hit in clubs even though I don’t go anymore at 42. This hit gonna make everyone pump it up no matter where they from.
Donna Scheanon Skaruppa
Donna Scheanon Skaruppa 21 күн мурун
♥️🐾💯❗
super Awesome
super Awesome 21 күн мурун
Damn thats cool how he keeps it real and proud to be who he is this is Fire !!
Paul Kase
Paul Kase 21 күн мурун
GETEM BOY!!!!!!!!!!!!!!!!!
Steave Surratt
Steave Surratt 22 күн мурун
Go calhoun 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 hell yeah
Thatonecarguy 03
Thatonecarguy 03 22 күн мурун
My favorite song by far
Pratap 1 Baral2
Pratap 1 Baral2 22 күн мурун
Eminem Is good
Sanityish
Sanityish 22 күн мурун
This is my Favo song right now!!!!!
Dynamic Dopamine
Dynamic Dopamine 22 күн мурун
I just realized that you made it to a million subscribers! Dude I'm so proud of you! That is awesome Adam this was well deserved
Layla Gromek
Layla Gromek 22 күн мурун
Fuck Yeah🔥🔥💥💯🖕🖕🖕
Matthew Howe
Matthew Howe 22 күн мурун
President Calhoun
Sanityish
Sanityish 22 күн мурун
#ACAL this is Fire. Love everything you have out but really digging this one. The video is great too.
Armando Gimenez
Armando Gimenez 23 күн мурун
🔊🔊🔊🔊🔊 Brutal saludos desde colombia🔊🔊
Ferd San
Ferd San 23 күн мурун
You and them other country boys been bringing real rap back. Respect and much love from Chicago
The northern hillbilly
The northern hillbilly 23 күн мурун
This shit is fire
Collin Francis
Collin Francis 24 күн мурун
This should have 2.2 million views by now. Love you Adam Calhoun. 🤟🤟😎😎. No home. It's like a bromance like with Ryan Upchurch.
mehmet boztaş
mehmet boztaş 24 күн мурун
Fuck america
Zach Scott
Zach Scott 24 күн мурун
Bumpin this the whole way up going fishing. I really hope you win in 4 years cause goddammit we need you 🤟🏻
Jake Fleezy
Jake Fleezy 24 күн мурун
General Lee 💪🏻
Brenda Moser
Brenda Moser 25 күн мурун
Adam u the BEST
RM 85
RM 85 25 күн мурун
Hold up slow down They dont know how we country boys are its ganna take a minute
Joshua Churchwell
Joshua Churchwell 25 күн мурун
Bad Ass!!! All of Calhoun's shit is straight fire.
Riedel
Riedel 25 күн мурун
Summer anthem 2021
Jessica Wheaton
Jessica Wheaton 25 күн мурун
Ugh your the essence of what a man needs to be. Legit Made in America's branded on your soul and I love it
Joseph Smith
Joseph Smith 26 күн мурун
💯✊🔥🔥🔥
Joseph Smith
Joseph Smith 26 күн мурун
💯🇺🇲💪🔥
Mitch Reed
Mitch Reed 26 күн мурун
This shit's the cat's ass.
James Standridge
James Standridge 26 күн мурун
4 wheel low fuck ya 🔥 23:16
Steven Dyer
Steven Dyer 26 күн мурун
The beat is fucking awesome, well the song is awesome so the beat is BOSS!
brentdenis80
brentdenis80 26 күн мурун
Scam artist that cons people into sending him bitcoin then leaves them with with 50k in debt to fend for themselves. Your a piece of shit calhoun
Rains Randall
Rains Randall 26 күн мурун
Caddy's dont have 4 wheel lol
Louis Gonzales
Louis Gonzales 26 күн мурун
can't believe there are reactors out there sleeping on calhoun, oh well fuck em lol.
Shawn Maver
Shawn Maver 27 күн мурун
I just noticed the hat. Where do I get the coyote hat?
Layla Gromek
Layla Gromek 27 күн мурун
Probably my favorite off this Album. Bangin AF! Keep dropping em💥🔥 So much love n respect💙💛💜 CALHOUN 2024🇺🇸🇺🇸🇺🇸
Michael britt
Michael britt 27 күн мурун
Damn and you're talking about quitting rap. Shit, a man got to do what a man's got to do, but your raps are fire. My name is Mike, so I guess fuck me right...... Lol jk
Lance Simpson
Lance Simpson 27 күн мурун
Not the arm bar
Cody Bonus
Cody Bonus 28 күн мурун
The domestic violence lyrics isn't cool bro don't cause more chaos. Put more jesus and love into your music. Building community and prosperity and relationships type shyttt. Don't be a nigga breaking down relationships and community. Be a proud American
MrSurferman93
MrSurferman93 28 күн мурун
Yo. Awesome ass job bro! Have you seen Tophers new single? I thought it was pretty good
Brian Nicholas
Brian Nicholas 28 күн мурун
This is so awsome I don’t even know what’s my favorite 😻
Adam Calhoun - "Hate Ya Self" (Official Music Video)
02:52
Adam Calhoun
Көрүүлөр 710 миӊ.
Adam Calhoun - Clean Money (Official Music Video)
02:57
Adam Calhoun
Көрүүлөр 9 млн
Tiger Woods badly hurt in car crash but 'awake and responsive'
1:29
Guardian Sport
Көрүүлөр 191 миӊ.
Farruko, El Alfa "El Jefe" - XOXA (Music Video)
4:00
Farruko
Көрүүлөр 3,9 млн
Tom and Jerry - Movie Review
8:56
Chris Stuckmann
Көрүүлөр 256 миӊ.
Adam Calhoun feat Upchurch - Die Tonight (Official Music Video)
02:56
Tom MacDonald - "Fake Woke"
04:05
Tom MacDonald
Көрүүлөр 9 млн
Adam Calhoun "Cannon" (Lil Wayne Remix)
02:30
Adam Calhoun
Көрүүлөр 1,4 млн
Adam Calhoun - "Ridin Shotgun" (Official Music Video)
02:43
Adam Calhoun
Көрүүлөр 358 миӊ.
Super White
05:06
Adam Calhoun
Көрүүлөр 176 миӊ.
Adam Calhoun - "Coffin Talk" (Official Music Video)
02:48
Adam Calhoun
Көрүүлөр 2,7 млн
Upchurch  "Hollerboys" (OFFICIAL MUSIC VIDEO) #upchurch #hollerboys
03:41
Tiger Woods badly hurt in car crash but 'awake and responsive'
1:29
Guardian Sport
Көрүүлөр 191 миӊ.
Farruko, El Alfa "El Jefe" - XOXA (Music Video)
4:00
Farruko
Көрүүлөр 3,9 млн
Tom and Jerry - Movie Review
8:56
Chris Stuckmann
Көрүүлөр 256 миӊ.
Both Sides (feat. Lil Baby)
3:01
Gucci Mane - Topic
Көрүүлөр 615 миӊ.
DaBaby - ROCKSTAR (BLM REMIX/Audio) ft. Roddy Ricch
3:26
DaBabyVEVO
Көрүүлөр 1,4 млн
La Trokita - (Audio Oficial) - Eslabon Armado - DEL Records 2020
3:15
Angel Del Villar
Көрүүлөр 54 миӊ.
Prince Royce - Carita de Inocente (Remix - Audio) ft. Myke Towers
3:11
DaniLeigh - Dominican Mami ft. Fivio Foreign
2:52
DaniLeighVEVO
Көрүүлөр 535 миӊ.