4 of Charli and Dixie D'Amelio's Favorite Things

  Көрүүлөр 267,488

POPSUGAR

POPSUGAR

16 күн мурун

For POPSUGAR's November digital cover story, we sat down with Charli and Dixie D'Amelio on set of their cover shoot to chat about some of their favorite things - from holiday traditions to personal theme songs.
Check out the full shoot and the sisters' Q&A in our POPSUGAR digital cover story: www.popsugar.com/celebrity/charli-dixie-damelio-interview-on-fame-family-47968295
POPSUGAR empowers you to live your happiest, fullest life. From celebrity and style to food and advice - everything you love, all in one place.

Like us on Facebook!
PopSugar

Find us out on Instagram!
popsugar

Жорумдар
JJ
JJ 2 саат мурун
Wtf are those things
Josephine Bradley
Josephine Bradley 2 саат мурун
what is with dixies hair like sweetie and why is there like a bun in the back as well like gurl i can't right now
Turnituploud EVEEGLOW
Turnituploud EVEEGLOW 4 саат мурун
I don't have a problem with them tbh but however I don't really like Dixie because she's bossy and kind of rude
creative name
creative name 5 саат мурун
they had to add the bloopers in to make them seem more fun lol (looks like they were just tired thats why the interview was so awkward)
Soggy Seals
Soggy Seals 16 саат мурун
They look like two emotional lesbians
Christian Vega
Christian Vega 17 саат мурун
Dixie a wannabe Christian Stewart or sum 💀
Christian Vega
Christian Vega 17 саат мурун
Oh hunny that hair ain’t goin work 🥴
Leydi Ortiz
Leydi Ortiz 21 саат мурун
I can’t stop laughing.
Jordyn Ra'nae
Jordyn Ra'nae Күн мурун
The hair 😭✋🏽
Isobelle Maisie
Isobelle Maisie Күн мурун
im 👁 awesome 😎 by 💰 spose 👨🏻
Lily Gerhardsson
Lily Gerhardsson Күн мурун
WHO DID DIXIES HAIR AND WHY IS HER FAV SONG AWESOME
Sohnel Bains
Sohnel Bains Күн мурун
looks musty
Sohnel Bains
Sohnel Bains Күн мурун
i cant with the hair
Meika Nguyen
Meika Nguyen Күн мурун
So stiff wtf
v is for vendetta
v is for vendetta Күн мурун
Dixie's hair 💀🖐
Magdalena Králová
Magdalena Králová Күн мурун
I dont get it, they have zero personality, like literally
the cup RM throws in the Run MV
the cup RM throws in the Run MV Күн мурун
the only thing i like about this video is Charli’s hair
the cup RM throws in the Run MV
the cup RM throws in the Run MV Күн мурун
watching this physically hurts
sierra
sierra Күн мурун
“Ehehehhehehehhehehehehehhe” hot girl by Megan thee stallion 👀😀. “I’m awesome by spouse” 🤩‼️ “that’s a good one”😝✏️ ‘’i know”🤪🤓 “mheheheheheh”
Rosela Hernandez
Rosela Hernandez Күн мурун
kgpost.info/will/video/2IK-xmWKxZGbhKs
joonie
joonie Күн мурун
Dixie looks musty 😭😭😭😀
Jara Jaselle
Jara Jaselle 2 күн мурун
I mean high fashion isn't for eveyone
Zac_luvzu2 Goki
Zac_luvzu2 Goki 2 күн мурун
They have dead personalities
Arielle Andres
Arielle Andres 2 күн мурун
BAGGAHAHAHAH PLEASE 😍chicken💧nuggets💅spaghetti✨
Raissa Azarine
Raissa Azarine 2 күн мурун
LMFAOOO
Haliun Usuhireedui
Haliun Usuhireedui 2 күн мурун
Charli and Dixie had a major glowdown
alexSIS
alexSIS 2 күн мурун
Yaaawn... Charlie’s hair is cute tho
harper mai
harper mai 2 күн мурун
charli seemed so much happier when she had this hair. why did y'all bully her into changing it
Evan A1
Evan A1 2 күн мурун
they look like episode characters
Khily Jackson
Khily Jackson 2 күн мурун
BRUH THEY ACTING LIKE THEY HAVE NO ENERGY AND THERE HAIR OMFG DIXE LOOKS LIKE A KAREN
earthtoianna
earthtoianna 3 күн мурун
half of this video was just them messing up a 5 second outro...
Bill Cosby
Bill Cosby 3 күн мурун
00:41 She forgot to say and boogers.
pallor mortis
pallor mortis 3 күн мурун
That one girl looks like a younger Selma Blair. Her personality is bland like most of Selma's acting roles.
HuMiliAt3 y0urs3lf
HuMiliAt3 y0urs3lf 3 күн мурун
Where’s the flavor in this?
soleil
soleil 3 күн мурун
if it weren't for the title and thumbnail, i would've thought that charli d'amelio was with kristen stewart 💀
NJgamer
NJgamer 3 күн мурун
Wow Charlie had a major glow up this past week
Muhubo Abdirahman
Muhubo Abdirahman 3 күн мурун
Who else just came to this video just to make fun of their hair
Kim's Lost Earring
Kim's Lost Earring 4 күн мурун
Remember that these girls parents are politicians and models. Privilege is all they know🙄
Aneira Arsaveda
Aneira Arsaveda 4 күн мурун
0:20 What's the last show you binge-watched? my answer: dance moms lol hAhaHa
Brooklyn Dean
Brooklyn Dean 5 күн мурун
If charli is older why does Dixie look older
Reilly Cafferty
Reilly Cafferty 4 күн мурун
Dixie is older
femboy hooters employee
femboy hooters employee 5 күн мурун
i feel so.. uncomfortable- like chile dis who y’all stan ????
kevin tabler
kevin tabler 5 күн мурун
Thats a good one .. i know mmhhmhmm
Fawaz Al farsi
Fawaz Al farsi 5 күн мурун
The demi lovato hair 😭
Makenna Ferreira
Makenna Ferreira 6 күн мурун
She just ruined the grinch for me
tallisa maww
tallisa maww 6 күн мурун
this is so embarrassing
Serena Hammoud
Serena Hammoud 6 күн мурун
DIXUES HAIR IM GONNA CRY
Niurka Valdespino
Niurka Valdespino 6 күн мурун
HER HAIR OMG THIS IS SO EMBARRASSING
Rose Davis
Rose Davis 6 күн мурун
Saying her personal theme song is Spose’s “I’m Awesome” is actually a little sad
ally is bestt
ally is bestt 6 күн мурун
Why they laugh like they have a gun 2 their head
CBC 00
CBC 00 6 күн мурун
Why would you include them not knowing the name of your business😬
n
n 7 күн мурун
i mean its kind of obvious they dont have any real talent , theyre overrated
Olivia Hemingway
Olivia Hemingway 7 күн мурун
the both of them have the personality of a rock
Petra Dinan
Petra Dinan 7 күн мурун
Is nobody gonna talk abt dixie’s hair💀💀
Neha Anadure
Neha Anadure 7 күн мурун
everyones talking about how overrated charli is.. WHAT ABT DIXIE. she did nothing but be the same blood as charli she didn't even write her song by herself. All of her other songs are just remixes and its just getting old. Don't even come at me with the ""she deserves the hype" because the only reason she got veiws on her song is cuz her little sister did the renegade. I said what I said
꧁Mocha Latté꧂
꧁Mocha Latté꧂ 6 күн мурун
I mean....periodt.
Trace Lamb
Trace Lamb 7 күн мурун
Omg they getting made so much fun of on tik tok 😌✌🏻
idathehoney
idathehoney 7 күн мурун
They are cute and everything but this is so boring to watch
Kyndal Ryann
Kyndal Ryann 8 күн мурун
WHY DOES DIXIE LOOK LIKE THAT ONE DEMI LOVATO MEME 😭
•Isa•
•Isa• 7 күн мурун
POOT
Rhianna Grande
Rhianna Grande 8 күн мурун
This was the most awkward thing I’ve ever watched
Eric Lopez
Eric Lopez 8 күн мурун
Dixie look like wanda the blonde girl from spider man into the spider verse😭
Romēo
Romēo 8 күн мурун
Why she said chicken nuggets I thought it was Dino nuggets that's are her fave 🤣🤣🤣 dopey arse
evangeline
evangeline 7 күн мурун
dino nuggets are chicken nuggets
chanoussa
chanoussa 8 күн мурун
🤮
elizabeth
elizabeth 8 күн мурун
wait but the good place is so good so go watch it guys 😋
dolita windo
dolita windo 8 күн мурун
THE HAIR 😭😭😭
Vivien
Vivien 8 күн мурун
If you watch Dixie’s smile from the beginning to 0:03 she just looks more and more in pain
Lifestyles Sam
Lifestyles Sam 8 күн мурун
This made me sleepy I’m sure sorry
Alexandra Xo
Alexandra Xo 8 күн мурун
This video was so awkward
M Ali
M Ali 9 күн мурун
Dixie gurl- the hair✋ WHAT is going on 😭😭✋✋ BYEEE
dolita windo
dolita windo 8 күн мурун
THIS IS THE MEME
Strawberry Tea
Strawberry Tea 9 күн мурун
THEY JUST LIKE : HMM HMM HMMM HMM😀
It’s_kylya Marie
It’s_kylya Marie 9 күн мурун
Why Dixie look musty in this
im in the getto rattta
im in the getto rattta 9 күн мурун
dixie that hair tho
felicity cervantes
felicity cervantes 9 күн мурун
This is so awkward they have no personality
Eviana G
Eviana G 9 күн мурун
someone said they look like my little pony’s
👁👄👁
👁👄👁 9 күн мурун
this video is gonna haunt them forever
Nevaeh Chanski
Nevaeh Chanski 9 күн мурун
Ugh they are so incredibly boring... please don’t give them a platform we have way too many talented people out there that deserve a spot.
Jaydie
Jaydie 9 күн мурун
Why does Dixie look so musty-
Daja ASMR
Daja ASMR 9 күн мурун
I’m just extremely in aw with how we are living in age where a simple app can change our lives
Valerie Correa
Valerie Correa 9 күн мурун
HER HAIR
damar1
damar1 9 күн мурун
why she look like elsa
maghanoy mae Ia
maghanoy mae Ia 9 күн мурун
Nice, I hope someday want to promote your pop sugar fitness in the philippines
Tamzin Bush
Tamzin Bush 9 күн мурун
Biggest glow down ever
Tamzin Bush
Tamzin Bush 9 күн мурун
THIS IS THE MEME
marissa pritchard
marissa pritchard 9 күн мурун
Dixie does not look good as a blonde...
Lily Childs
Lily Childs 10 күн мурун
so you all don't have foods you don't like? charli was setting a goal, and the snail was a joke. they aren't spoiled, they worked hard to get to where they are today
Lily Childs
Lily Childs 9 күн мурун
@alida flus no, they worked hard to be where they are. you can just leave them be
alida flus
alida flus 9 күн мурун
They will be forgotten at some day, spoiled children!!
hanna
hanna 10 күн мурун
ok for the people who just comment the negatives i dont think its wrong charli said “ do we have dino nuggets “ why do you want really to hate and she apologies, and if you think this video boring cant you just skip the video , stop hating on them why do yall like being haters if you hate em just go and block
alida flus
alida flus 9 күн мурун
It was in a misunderstanding she knew it was a snail she said herself that's when she started spilling it all out acting all dramatic
avery banes
avery banes 10 күн мурун
dixies hair omg
johnnysuhsgirlfriend
johnnysuhsgirlfriend 10 күн мурун
Punk Karen
Emanuel Duenas
Emanuel Duenas 10 күн мурун
biggest glow down in history
lii lii
lii lii 10 күн мурун
Yall really sending a minor death threats cause she wants dino nuggets?
lii lii
lii lii 10 күн мурун
And dixie is allowed to not like food
lii lii
lii lii 10 күн мурун
Even if she was being rude. Shes a teenager obviously sometimes shes gonna have an attitude stop acting like youre an angel
Meilleurs Amis
Meilleurs Amis 10 күн мурун
I just want to say that they are still TEENAGERS! No one- and I mean no one- is perfect. Especially in their teens. I also want to point out that it's fine to be a picky eater, and the snail thing was all a joke! Stop with all the hate! And don't unfollow people for one miniscule thing that happened a week ago! It's not ok!
D
D 10 күн мурун
th is wrong with dixies hair lmao
Kyra Lily
Kyra Lily 10 күн мурун
I FOUND IT
Marina
Marina 10 күн мурун
They high asf
Saryu
Saryu 10 күн мурун
SO CRINGE WTF
Adriana Davila
Adriana Davila 10 күн мурун
They seem soooo zooted
luxiia
luxiia 10 күн мурун
dixies hair-
alida flus
alida flus 10 күн мурун
Is it just me or when I saw Dixie's hair I thought she shaved half of her head and I was like no she didn't!!!!!
Debra Charles
Debra Charles 10 күн мурун
It was in a misunderstanding she knew it was a snail she said herself that's when she started spilling it all out acting all dramatic
Sam Wong
Sam Wong 10 күн мурун
They will be forgotten at some day, spoiled children!!
Charlotte Hewson
Charlotte Hewson 10 күн мурун
WHAT HAPPENED TO DIXIES HAIR WTF HAHAHAHA
alida flus
alida flus 10 күн мурун
they did dixie so dirty with that hair 💀💀💀
Charlotte Hewson
Charlotte Hewson 10 күн мурун
they’re either zooted or boring as fuck
Charli D'Amelio Breaks Down TikTok Fame and Teases Upcoming Tour
06:37
The Tonight Show Starring Jimmy Fallon
Көрүүлөр 17 млн
Sunday Brunches With Gordon Ramsay | Part One
11:04
Gordon Ramsay
Көрүүлөр 544 миӊ.
Juice WRLD & benny blanco - Real Shit (Official Lyric Video)
3:04
Everything is Changing and I Have Thoughts
16:37
Chris Stuckmann
Көрүүлөр 308 миӊ.
Soft & Crispy Focaccia | Claire Saffitz | Dessert Person
16:04
Claire Saffitz x Dessert Person
Көрүүлөр 261 миӊ.
I Bought a New Home (FULL TOUR)
16:27
ShermanTheVerman
Көрүүлөр 535 миӊ.
Billie Eilish: Same Interview, The Fourth Year | Vanity Fair
27:02
Charli D'Amelio CRIES After Losing 1 MILLION Followers Because of THIS
05:14
Entertainment Tonight
Көрүүлөр 2,6 млн
Reacting to James Charles Impressions!
14:13
James Charles
Көрүүлөр 9 млн
Charli D'Amelio Gets A Mondo Makeover
15:39
Brad Mondo
Көрүүлөр 9 млн
Charli & Dixie D'Amelio's RUDE & Ungrateful Behavior Surfaces!
05:17
Things Really Got Out Of Control Again | The D'Amelio Family
12:04
The D'Amelio Family
Көрүүлөр 7 млн
Holiday Gift Guide and Giveaway 2020!
28:19
Lisa Eldridge
Көрүүлөр 168 миӊ.
Charli D’Amelio, Madi Monroe & Kouvr Play Never Have I Ever
05:57
Juice WRLD & benny blanco - Real Shit (Official Lyric Video)
3:04
Everything is Changing and I Have Thoughts
16:37
Chris Stuckmann
Көрүүлөр 308 миӊ.
Soft & Crispy Focaccia | Claire Saffitz | Dessert Person
16:04
Claire Saffitz x Dessert Person
Көрүүлөр 261 миӊ.
I Bought a New Home (FULL TOUR)
16:27
ShermanTheVerman
Көрүүлөр 535 миӊ.
ARE Y'ALL READY FOR VLOGMAS 2020!? (DAY 1)
11:49
Royal Family
Көрүүлөр 297 миӊ.
Making a bismuth knife to undo an injustice
29:57
NileBlue
Көрүүлөр 1,6 млн
Single & Ready To Mingle • Culver's Drive-Thru • MUKBANG
40:38
More Nikocado
Көрүүлөр 187 миӊ.
Addressing The Big Bear/Vlogmas Trip Drama | Vlogmas Day 2
16:15
LaurDIY Vlogs
Көрүүлөр 225 миӊ.
🔴 Stimulus Check 2 & Second Stimulus Package Update December 2, 2020
24:03
The New Goonzquad Headquarters Part 44
24:54
goonzquad
Көрүүлөр 454 миӊ.